loading...
خانواده سبز, 37 رفتار, مشاوره
مسعود بازدید : 40 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

زیدان: بهترین بازیکن جهان یعنی رونالدو را دارم - …

... بهترین بازیکن جهان یعنی رونالدو را دارم. ... زین‌الدین زیدان در آستانه دیدار فردا ...

زیدان: بهترین بازیکن جهان را دارم

... بهترین بازیکن جهان را ... زیدان راجع به اینکه ... من بهترین بازیکن را دارم و آن ...

همسر زیدان پس از ۶ سال سکوت فاش کرد/عکس

... ضربه زدن زیدان به بازیکن ... زیدان را به ... بهترین بازیکنه و جهان ...

زیدان: ماجرای فیفا هفته آینده حل می‌شود/ من بهترین بازیکن ...

زیدان: ماجرای فیفا هفته آینده حل می‌شود , زیدان: ماجرای فیفا هفته آینده حل ...

ویدال:زیدانرا‌دوست‌دارم‌ولی‌امیدوارم‌موفق‌نباشد :: ورزش 3

ویدال:زیدانرا‌دوست‌دارم ... ویدال درباره مسی و عنوان بهترین بازیکن جهان گفت: ...

فوتبالی‌ترین | زیدان: بهترین بازیکن جهان یعنی رونالدو را ...

... بهترین بازیکن جهان یعنی ... زیدان راجع به اینکه ... من بهترین بازیکن را دارم و آن ...

زیدان قدرت قهرمان کردن رئال را ندارد

بازیکن سابق رئال و خیخون، معتقد است که کهکشانی ها در فصل جاری با زیدان ... بازیکن سابق ...

زیدان: این بهترین شب دوران مربیگری من بود - ایسنا

او بهترین بازیکن جهان است و ... رضایت کامل دارم اما در نهایت ... کردند و بهترین شب را ...

خبرگزاری تسنیم - زیدان: رونالدو یک بار دیگر ثابت …

زیدان: رونالدو یک بار دیگر ثابت کرد که بهترین بازیکن جهان است . ... من کاری را که کردم، دوست دارم.

یوآخیم لو جانشین زیدان در رئال می‌شود؟! - ساعت24

... کردند که سرمربی ژرمن ها بعد از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ جاشین زیدان در رئال ... جهان; ورزشی ...

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و جهان از نظر …

بهترین بازیکن تاریخ ... پله اسطوره فوتبال را قبول دارم. ... بهترین بازیکن جهان هم همه ...

ایسنا - زیدان: دوست دارم سرمربی فرانسه شوم

جهان ورزش; توپ و ... زیدان: دوست دارم سرمربی ... * آیا این تیم را می‌توان بهترین تیم چند سال اخیر ...

الف - واکنش زلاتان به انتخاب زیدان

... فوتبال جهان را بر عهده ... دارم زیدان ... هم به عنوان بهترین بازیکن جهان ...

رونالدو: دوست دارم زیدان در رئال مادرید به کارش ادامه …

... دوست دارم زیدان در رئال مادرید ... رونالدو بهترین بازیکن ... را دوست دارم! ...

بهترین بازیکن جهان از نظر زیدان کیست؟

... ادامه دهد محرومیتش را ... مرزبان بهترین ... درودگر در دوراهی انزلی و اهواز/ دوست دارم ...

کریستیانو رونالدو - زیدان

زین الدین زیدان بازیکن سابق ... زیدان قرعه آسانی‌ را برای ... به عنوان بهترین بازیکن جهان ...

رئال مادرید - بهترین بازیکن اروپا2013

... همراه با انتخاب بهترین بازیکن ... را دوست دارم که ... بهترین بازیکن جهان, ...

ویدال: زیدان رو دوست دارم اما امیدوارم موفق نشود

به گزارش ورزش سه، زیدان بین سال ... زیدان رو دوست دارم اما ... عنوان بهترین بازیکن جهان ...

زیدان: از حضور در بهترین باشگاه جهان خوشحالم؛ برای …

زیدان: از حضور در بهترین باشگاه ... همه چیز را به بهترین شکل ... بهترین بازیکن ...

زیدان و دو پسرش در بازی های جام رمضان دبی + عکس

... و بهترین بازیکن جهان که در ... را در پرسپولیس نگه دارم; ... بهترین بازیکن ...

زیدان: آزار را به مسی و رونالدو ترجیح می دهم

... زیدان: آزار را به مسی و رونالدو ... آزار را به مسی و رونالدو ترجیح می دهم,بهترین ها و ...

برچسب ها - بهترین بازیکن جهان

فوتبال جهان ورزش جهان كشتی توپ و تور دیگر ورزش‌ها عکس. گروه عکس; عکس روز گزارش تصویری ...

خیلی نیمار را دوست دارم |زیدان می تواند رئال مادرید را

خیلی نیمار را دوست دارم |زیدان ... به عنوان ‏سومین بازیکن ... " من خیلی نیمار را دوست دارم. ...

جهان امروز - زیدان : کریس رونالدو یک هیولاست؛ دوست دارم ...

جهان امروز - زیدان : کریس رونالدو یک هیولاست؛ دوست دارم ... سایت ، ما را از نظرات و ...

اخبار فوتبال » زیدان: می‌ترسم بیل در رئال از من هم …

اخبار فوتبال » زیدان: می‌ترسم بیل در رئال از من هم بهتر ...

آیا مسی برترین بازیکن تاریخ دنیاست؟ / مارادونا: …

  • 178 POSTS
  • FIRST POST: 3/22/2010

6/7/2010 · زیدان بهترین بازیکن ... زیدان رو دوست دارم ... فوتبال جهان شناخته مي‌شود را به ...

فوتبالی‌ترین | زیدان: این بهترین شب دوران …

او بهترین بازیکن جهان است و ... رضایت کامل دارم اما در نهایت ... کردند و بهترین شب را ...

گزارش کامل انتخاب برترین‌های فوتبال جهان :: ورزش 3

... بهترین بازیکن فوتبال جهان را به ... و فرزندم دارم. ... جایزه بهترین بازیکن جهان ...

تدبیر - زیدان: دوست دارم سرمربی فرانسه شوم

جهان; عکس; گالری ... زین الدین زیدان می‌گوید دوست دارد هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده بگیرد ...

زیدان 4 بازیکن خود را در اختیار ندارد

... زیدان در مراحل آخری تور حاضر هستند ولی تمرینی نخواهند کرد و تمریناتشان را با بازگشت ...

زیدان در رئال - radiofarda.com

قصد دارم ‌‌نهایت توانم را به خرج ... سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال جهان ... زیدان را در ...

بهترین بازیکن تاریخ کیست؟؟ | بارسانیوز

چه کسی بهترین بازیکن ... یکی از بهترین شماره 9 های جهان ... این نظر رو من دارم ...

زیدان:امیدوار به دیدن طرفدارنم در تهران هستم

بسیاری می‌گفتند ماتراتزی با توهینی راسیستی زیدان را به «تروریست» بودن متهم کرده اما بعدها ...

اوزیل: زیدان را دوست دارم اما به رئال‌مادرید بازنخواهم …

... «زیدان بازیکن فوق‌العاده ... این بهترین موقعیت ... زیدان را دوست دارم اما به رئال‌مادرید ...

کومان: مسی بهترین بازیکن جهان است

... زین‌الدین زیدان شانس بالایی ... بهترین بازیکن جهان است ... حاضر بهترین بازیکنان را ...

زین الدین زیدان

**بهترین بازیکن ... را دوست دارم. او بازیکن کلیدی و ... زین الدین زیدان» را ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «زین الدین زیدان»

... زین‌الدین زیدان را به موفقیت ... لالیگا را دارم.ستاره ... بهترین بازیکن روستوف ...

فهرست بهترین بازیکنان جهان از سال 1991 تا 2012 + …

... در حد بهترین بازیکن جهان ... مردمی، ما را به ... زیدان،،،بهترین تو ...

خیلی نیمار را دوست دارم |زیدان می تواند رئال مادرید را

خیلی نیمار را دوست دارم |زیدان می تواند رئال مادرید را به قهرمانی ... فوتبال جهان

((عشق رونالدو)) ، ((عشق فوتبال)) - زیدان

... به نام خدایی که رونالدو را آفرید تا مسی بی سرور ... اخبار فوتبال جهان. ... ("*بهترین عکس های ...

زیدان: دوست دارم خامس بماند/ امیدوارم خسه در …

زیدان: دوست دارم خامس ... ما باید در نهایت بهترین تصمیم را ... من 25 بازیکن دارم و باید ...

زیدان بهترین بازیکن غیر آرژانتینی از نگاه تاتا

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین زین‌الدین زیدان را بهترین بازیکن غیر ... رهبران جهان در ...

استیون جرارد: زیدان محبوب ترین بازیکن تمام دوران …

... الدین زیدان به عنوان بهترین ... زیدان محبوب ترین بازیکن تمام ... را دوست دارم.

11 هافبک برتر تاریخ فوتبال جهان *زیدان* - انجمن های ...

  • 10 POSTS
  • FIRST POST: 12/2/2013

12/13/2014 · 11 هافبک برتر تاریخ فوتبال جهان *زیدان ... گل را بزند) بهترین بازیکن جام ... دارم و انها مرا ...

هازارد: زیدان بهترین بازیکن تاریخ است

... چلسی معتقد است که ستاره سال های گذشته یوونتوس و رئال مادرید، بهترین بازیکن ... و جهان ...

برچسب ها - بازیکن رئال

اخبار ایران و جهان ... زیدان: دو مهاجم خوب دارم، موراتا و ... پوگبا هنوز بازیکن ...

انتخاب بهترین فوتبالیست جهان از سال 1990 تا سال …

... 2015 ، بهترین بازیکن جهان ... زیدان نامی ... عنوان بهترین بازیکن جهان را در ...

زیدان: دوست دارم خامس بماند/ امیدوارم خسه در …

زیدان: دوست دارم خامس بماند ... سانتیاگوبرنابئو را ترک کنند، نیست. زیدان حتی آینده ایسکو ...

جهان نيوز - تعریف متقابل مسی و رونالدو از یکدیگر

مسی بهترین بازیکن جهان است و ... و زیدان به صورت ... و من این را قبول دارم که آن‌ها ...

رونالدو بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ فوتبال جهان شد/ …

... کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن سال 2014 را ... دارم این دو نفر را ... زیدان بود، چرا ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 378
  • بازدید سال : 3,277
  • بازدید کلی : 14,152